2012. október 6., szombat

Amerikai hot-dog (avagy a palacsintatésztába burkolt virsli)


Először a harkányi strandon kóstoltam ezt az egyszerű finomságot és be kell valljam gyerekként teljesen odavoltam érte, de még most is nagyon szívesen megeszem. Nem diétás az biztos, de gyorsan megvan és nagyon finom. Gyerekeknél könnyű sikert aratni vele.


Nem kell hozzá más, csak virsli, jó forró olaj és egy nagyon sűrű palacsintatészta. Ez utóbbihoz fogjunk egy mély edényt.Öntsünk bele kb. 200-220 g lisztet törjünk fel két tojást, öntsünk hozzá annyi tejet hogy sűrű palacsintatésztát kapjunk (kb. másfél dl).

Bő forró olajban süssük addig, amíg halványbarna lesz. Gyorsan készen van. Ugyanezzel a módszerrel hagymát is lehet sütni, az is nagyon finom. Ha kisültek a finomságok itassuk le őket konyhai papírtörlőn és még melegen fogyasszuk. Ketchuppal, mustárral, majonézzel, zöldségekkel, ki hogy szereti.



13 megjegyzés:

  1. Gyerekkoromban keresztanyám (tudod, ózdi:)) készítette ezt a bundás virslit szilveszter éjszakáján, mert Anyukáméknál volt a buli. :) Akkor valahogy nem jött be nekem ez a virsli, aztán évekkel később ismét megkóstoltam (már fogalmam nincs hol), éééés ízlett. :) Egyszer talán nekem is el kellene készítenem, hogy végre kiderüljön, hányadán is állok ezzel a bundás virslivel...? :-))) Tudod, mit? Küldjél, hadd kóstoljam! ;-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudod mit? Legközelebb süssünk együtt! :D Valahogy úgy érzem ízlene.

      Törlés
  2. Még soha nem ettem ehhez hasonlót, de nyitott vagyok rá, nagyon is! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Próbáld ki szerintem, mindig jó dolog újdonságot sütni, mégha az ilyen egyszerű valami is.

      Törlés
  3. Ettem már ilyet, nekem ízlik:) Na meg a gyerekeimnek is:) A norvégok meg egzenesen imádják a virslit, bármilyen alkalom van, biztos, hogy van pølse:)Gyors és egyszerű vacsi:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az biztos :) Nem is tudtam hogy a norvégok így odavannak a virsliért :O

      Törlés
  4. Én még nem is hallottam bundás virsliről :), de már egy ideje a hot-dog-t is mellőzöm, szerintem nincs MO-n ehető, jó minőségű virsli, szerintem :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, vannak bajok a virslikkel, de azért néha ki lehet jókat is fogni.

      Törlés
  5. ezt nem hiszem el... épp most meséltem a férjemnek, hogy anno a harkányi strandon milyen istenit ettem, akárhányszor mentünk, mindig kiharcoltam a szüleimnél 1-1 óriáspalacsinta kíséretében. És láss csodát, iziben rákerestem, és itt van :))) Nagyon köszi érte, a héten biztosan csinálok majd ilyet :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez aranyos :) Én általában jégkrémet kunyeráltam utána, de az óriáspalacsintával sem lehetett rossz kombináció. Jó étvágyat hozzá!

      Törlés
  6. Szia,
    Hát ez klassz, ahogy meglátom, az ételt mondom ilyen volt Harkányban és akkor olvaslak és igen Neked is onnan van. Az volt a teljes gáz, hogy már ottlétünk első napján a sütő mögé telepedtünk le….el tudjátok képzelni alig vártam, hogy a hurkapálcán sütött finomságot rágjam, persze mindennel leöntve.
    Lehet, kipróbálom csak manapság ehetetlenek a virslik, de ez egy másik téma.
    Nagyon tetszik az oldalad, gratulálok.:)
    Mona

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Mona, nagyon kedves vagy! :) Jó is volt az a harkányi virslis :)

      Törlés