2012. december 22., szombat

Kreatív ötletek Karácsonyra


Nem vagyok túl jó a kézügyességet igénylő dolgokban, de azért némi kreativitást mindig igyekszem gyakorolni karácsonykor. A saját kezűleg készített ajándékok mindig többet érnek, mint a boltban vett társaik és az általunk gyártott lakás illetve karácsonyfadíszek elégedettséggel tudják eltölteni az ember lelkét.

Íme néhány egyszerű ötlet, sajnos csak így last minute:

Gyöngycsillagok a karácsonyfára


 Kis drótalapok kellenek hozzá, amelyek hobby boltokban kaphatók és szép színes gyöngyök. A végeket pillanatragasztóval rögzítettem, hogy a gyöngyök fent is maradjanak a helyükön.

Csillagok teatasakokból 



Az elkészítés menete lépésről lépésre itt található











Fadoboz ajándékba decoupage díszítéssel


Én is ilyenekben tartom az ékszereimet, gondoltam a barátnőim is örülnének ilyen egyedi kis dobozoknak. A megajándékozott tegnap este már megkapta, így nem lőttem le a meglepetést. Többet is készítettem, de azokat sajnos még nem tölthetem fel a blogra, mert később lesznek átadva.

Fa díszek a karácsonyfára szalvéta - mintával


Végül két kakukktojás, amiket nem én készítettem, hanem egy nagyon ügyes kolléganőmtől kaptam ajándékba:
Karácsonyfadísz filcből és Mézeskalács - fülbevaló süthető gyurmából



3 megjegyzés:

  1. Szép dolgokat készítettél, ügyes vagy.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) nagy kézügyesség ugyan egyikhez sem kell de én szeretem őket nézegetni :)

      Törlés
  2. Mintha a dobozka ismerős lenne... :D

    VálaszTörlés