2012. november 17., szombat

Virslis muffinok



Trollanyu receptje alapján készült szuper "party-falatok." A tészta engem kicsit pogácsára emlékeztet, legközelebb még valami sajtfélével is feldobom, de nekem nagyon ízlett.

Hozzávalók:

15 dkg liszt
5 dkg teljes kiőrlésű liszt
10 dkg finom kukoricaliszt
1 tk. sütőpor
2 tojás
2,5 dl joghurt (nálam joghurt és tejföl vegyesen)
0,5 dl olvaszott vaj
1 tk. cukor
1,5 tk. só
virsli 2-3 cm-re vágva vagy mini virslik


A száraz hozzávalókat összekeverjük egy tálban, a nedves hozzávalókat egy másik tálban, majd összedolgozzuk az egészet. Egy muffinsütőt papírral kibélelünk, vagy kivajazunk, minden mélyedést megtöltötunk a masszával 3/4 részig és egy-egy darab virslit állítunk a közepébe. 180 fokon kb. 15-20 perc alatt készre sütjük. 


3 megjegyzés:

  1. Ezt én is megsütöttem jó pár hete, csak a virsliket apróra vágva kevertem bele a tésztába. Nekünk is nagyon ízlett. :P

    VálaszTörlés
  2. Érdekes! Nem rossz ötlet, és lehet variálni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem is jól variálható alap sós muffin :)

      Törlés