2012. január 25., szerda

Tartalmas köret, vagy egyszerű ebéd



Maradékhasznosítás... ismét... Az úgy volt, hogy árválkodott némi krumplipüré a hűtőmben. Ami azt illeti a krumplit ebben a formában soha meg nem enném, de hát mindenki más szereti, szóval rendszeres köret. Viszont felhasználni, azt már nagyon szeretem. Így készült a mai ebédem:

A megmaradt krumplipürében (kb. kettő közepes krumplinak megfelelő mennyiség) elkevertem apróra vágott fokhagymát (kb. két gerezd), petrezselymet, snidlinget, kevés reszelt sajtot, apróra vágott szalonnát és két nagy kanál kukoricalisztet. Villával jól eldolgoztam, majd kevés olajon mindkét oldalát pirosra sütöttem.
Saláta mellé szerintem kiváló, bár én most csak néhány ropogós kis paradicsomot hamiztam be mellé. Testvérkém sült hússal ette, szóval köretként is bevált. Vegetáriánusok szalonna helyett apróra vágott répával,  vagy hagymával is ízesíthetik, a variációk száma végtelen. :)

Egyébként roppantul hasonlít apukám "tósnyi" elnevezésű csodájára, amit tartalmas leves mellé szoktunk nagy lelkesedéssel fogyasztani. Egyszer majd azt a titkos családi receptet is közzéteszem, de most megyek vissza tanulni...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése